header

Richtlijnen voor de inrichting van uw onthaalBruneau

Een eerste blik laat altijd en overal een onuitwisbare indruk na. Bezoekers die om welke reden dan ook een bedrijf binnenstappen, belanden vanzelfsprekend eerst bij de receptie. Het uitzicht en de ontvangst van uw lobby kunnen richtinggevend zijn voor die zo belangrijke eerste impressie. In een uitnodigende ontvangsthal zullen bezoekers zich comfortabel voelen en een professioneel ogende lobby zal vertrouwen inboezemen. De inrichting van de receptie is daarom verre van onbelangrijk voor uw bedrijf. Kosten en inspanningen die aan de inrichting van de receptie werden besteed, zijn dus zeker niet verloren.

Voor de inrichting van uw receptieruimte heeft een bedrijf zeker volgende dingen nodig:

  • een onthaalbalie
  • een documentenhouder voor op de toonbank
  • een tijdschriftenhouder
  • een kapstok
  • een paraplubak
  • een vitrinekast
  • een zetel voor het onthaal
  • een vuilnisbak
  • een lage onthaaltafel
  • een klok
  • een informatievitrine

Voor een doeltreffende inrichting van een receptieruimte kan u vanzelfsprekend terecht bij een gespecialiseerde kantoorinrichter als JM Bruneau. De expertise die in ons bedrijf aanwezig is, kan u zonder de minste twijfel helpen bij de inrichting van de receptie. Het interieur van uw onthaalruimte wordt beperkt door de beschikbare ruimte. Zorg dat er voldoende zitgelegenheid is voor de wachtende bezoekers. Een drukbezocht kantoor zal een groot aantal extra stoelen of fauteuils vereisen. Als er ruimte is, voorzie dan een paar goed geplaatste tafels in uw receptie voor klanten of bezoekers om een kopje koffie te drinken of om te lezen.

De onthaalbalie wordt best geplaatst recht tegenover de ingang. Dit moet het eerste ding dat klanten zien wanneer ze door de deur wandelen. Een rechte lijn van de voordeur tot aan de receptie is ideaal. Zorg dat de zitplaatsen niet te dicht bij de onthaalbalie staat om de privacy van bezoekerst te garanderen.

Een dubbelzijdige toonbankdocumenthouder uit het JM Bruneau gamma is anderzijds ideaal voor het presenteren van menu’s, programma's enzovoort.

De muurdispenser Taymar voor A4 documenten kan eveneens bijzonder nuttig zijn bij de inrichting van de receptie. Deze dispenser is bestemd om aan de muur te worden bevestigd of om gewoon te plaatsen. Hij kan worden beschouwd als een sorteerbak die aangepast is aan elke situatie.

Ook een toonbankverkoopstandaard van Taymar is meer dan de moeite waard. Het grote voordeel is dat de documenten binnen handbereik liggen en altijd zichtbaar zijn. De presentatie van de documenten gebeurt in trapvorm. De standaard wordt opgebouwd uit stapelbare elementen.

Een toonbankdocumenthouder met hellend vlak is perfect geschikt voor bij het onthaal of op de toonbank. Voor bezoekers zijn de uitgestelde documenten uitstekend leesbaar.

Bij de inrichting van de receptie is ook een muurdispenser voor documenten zeer geschikt om aan de muur te bevestigen of om gewoon te plaatsen.

Problemen met de inrichting van de receptie? Aarzel niet en neem meteen contact op met JM Bruneau. We twijfelen er geen moment aan dat we u kunnen helpen.